wtorek, 4 listopada 2014

Too Much Informations

Tigraria wypełniła to na swoim blogu, więc co miałam zrobić?! Całusy kochana, może poczytasz? Czekam na Ciebie.
1. Co masz na sobie?
Bluzkę z napisem "NEW YORK CITY 1993", dżinsy i stópki NIKE.
2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Raczej NIE
3.Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nigdy
4.Ile masz wzrostu?
167 cm
5.Ile ważysz?
Jestem KOBIETĄ. Więc udam, że tego nie usłyszałam.
6.Jakieś tatuaże?

Ewentualnie w przyszłości mała Insygnia Śmierci na nadgarstku
7.Jakiś piercing?
Nie
8.One true parring (para TV),którą lubisz?
Nie mam
9.Ulubiony program (serial)?.

Raczej nie oglądam
10.Ulubione zespoły?
Nie wiem chyba nie mam
11.Coś czego ci brakuje?

Listu z Hogwartu i czasu.
12.Ulubiona piosenka?
Let Her Go
13.Ile masz lat?

12, ale wszyscy mnie postarzają
14.Znak zodiaku?
Waga
15.Czego szukasz u partnera?
Cierpliwy, zabawny i słodki
16.Ulubiony cytat?
Wie, że ściągam, ale zakochałam się od razu gdy przeczytałam, mimo, że nawet nie wiem z jakiego blog jest ten cytat. Moje ulubione: "Czekolada nie zostawia. Czekolada rozumie, "Nie pozwół, aby szkoła przeszkodziła ci w edukacji", "Jesteś tak samo normalny jak ja", "Świat nie dzieli się na ludzi dobrych i Śmierciożerców",  "To już jest koniec. Nie ma już nic. Jesteśmy wolni, możemy iść"
17.Ulubiony aktor?
Evanna Lynch. Helena Bohman Carter i Emma Thompson.
18.Ulubiony kolor?
Niebieski :*
19.Głośna muzyka czy cicha?
Cicha. Ogólnie moja playlista jest taka, że na koniec słuchania łzy cisną się do oczu i zaczynam ubolewać nad swoim życiem.
20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do wanny.
21.Jak długo zajmuje ci prysznic?
Nic. Mam wannę :)
22.Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
30 min?
23.Biłaś się kiedyś z kimś?
Nie *grzeczna dziewczynka*.
24.TURN ON. Co cie kręci,co ci się podoba u chłopców?
No ogólnie nie kłócą się o wszystko i są inni niż dziewczyny.
25.TURN OFF. Co ci się nie podoba u chłopców?
Mają resztki mózgu i ciągle gadają nieprzyzwoite tematy.
26.Powód dla którego dołączyłaś do blogspot?
*HISTORYJKA*

Czytam mojego ok. 35 bloga. Kończę go i łezka sama w oku się kręci. I nagle PUFF! Przychodzi wena. Ponieważ piszę już od jakiegoś czasu, otwieram folder z opowiadaniami. Stwierdzam, że to powinna być historia wieloczęściowa. PUFF! Przychodzi pomysł żeby założyć bloga.
27.Czego się boisz?
Tego, że machnę różdżką i nic się niestanie.
28.Kiedy ostatnio płakałaś?
W niedziele ze stresu.
29.Kiedy ostatnio powiedziałaś,że kogoś kochasz?
Do siostry.
30.Co oznacza twój Blog username?
Luna - chyba wszyscy wiemy kto to. Nie wiesz? Sio, mugolu! A Luna to taka ja.
31.Ostatnia przeczytana książka?
"Narnia"
32.Książka którą aktualnie czytasz?
"Baśniobór"
33.Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
Nie oglądałam nic od miesiąca.
34.Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
Rano z koleżanką. Później straciłam głos.
35.Relacja między tobą,a osobą,której ostatnio wysłałaś sms?
To mój tata :)
36.Ulubiona potrawa?
Azjatyckie jedzenie.
37.Miejsce,które chcesz odwiedzić?
Floryda, park rozrywki Harry Potter i Londyn.
38.Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Szkoła.
39.Czy ktoś ci się teraz podoba?
Nie!!!
40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Moją siostrę (5 lat) w czoło dziś rano.
41.Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
Siostrzyczka powiedziała że jestem głupia. Nie przejęłam się zbytnio :3
42.Ulubiony smak słodki?
Czekolada.
43.Na jakich instrumentach grasz?
Na żadnym chwilowo, choć chciałabym na gitarze i pianinie.
44.Ulubiona część biżuterii?
Naszyjniki  :P
45.Ostatni uprawiany sport?
Tenis.
46.Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Let her go - wczoraj, kiedy jeszcze miałam głos.
47.Ulubiony tekst na podryw?
Mój zegarek wskazuje tę samą godzinę! To na pewno przeznaczenie! ~Maryline
48.Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nigdy i chyba nie użyję...
49.Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z koleżanką ;)
50.Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Wszyscy, którzy mają bloga i to czytają. Odpuszczam tym co to już napisali. Dajcie link w komie chętnie poczytam ;)

Luna

13 komentarzy:

  1. Boziu twój tekst na podryw mnie rozwalił! XD Muszę go kiedyś wykorzystać,nie obrazisz się?
    Czekaj... *Yuri matematyk* Ty masz 12 lat i ja mam 12 lat,twoja siostrzyczka (pozdrawiam ją! ^^) ma 5 i mój brat ma również 5 O_O Taaakie podobieństwa XD
    Co?! Oczywiście,że się obrażę,że nie jest zaadresowane do mnie ;-; Nie no XD Żartuje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz siostrzyczko jaki ten świat jest mały! Posysam ci nieme pozdrowienia bo głos się nie naprawił, a ja siedzę w domu więc rozdziału możesz się spodziewać jutro.
      Całusy!

      Luna

      Usuń
  2. Och... Myślę, że jakbyśmy się spotkały, to natychmiast byśmy się dogadały :D
    I prawda, że ten cutat z czekoladą jest świetny? :D Ulielbiam go.
    A jak się podoba "Baśniobór"? Ja przeczytałam już wszystkie części i byłam nimi zachwycona.
    Powiem ci szczerze, że jak przeczytałam nagłówek, to nagle dostałam skrzydeł. Dziewczyno, uwielbiam cię :D
    Pozdrawiam i ślę całuski ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztałaś Baśniobór i nic mi nie powiedziałaś?! (Wiem,że nie pytałam ;p)

      Usuń
    2. To bardzo mi miło Tigraira. Baśniobór super, ale po nocach nie można spać *wiem, jak małe dziecko*. Poza tym strasznie mnie rozczrowało, że Gavin to smok. A już liczyłam na romansik. A co do uwielbiania to ja ciebie też. Assari, już naprawiam swój błąd:
      -Czytałam Baśniobór (a w zasadzie czytam, bo zaczynam cz.5) XD
      Całusy dziewczyny!

      Luna
      PS Tigraira, jak widzę komy to też dostaje skrzydeł, więc może poczytasz rozdziały *mina zbitego szczeniaczka* :3 ?

      Usuń
    3. Tigra proszę cię o to żebym mogła ci zadedykować rozdział.

      Luna

      Usuń
    4. Część piąta była najlepsza! Szczerze? Również nie spodziewała się,że Gavin to smok ;-; Ale będzie romański będzie nie martw się :3
      Moje koleżanki np łączyły Kendrę z Warrenem :3

      Usuń
    5. Kendra i Warren? Serio? Nie ma mowy! Romansik, który się pojawił jest dużo, dużo lepszy. Piąta część jest świetna <3
      Co do bloga, to na pewno przeczytam, a dedykacja, to już wiadomo nie moja sprawa. Ja tu tylko czytam i komentuję :P

      Usuń
    6. Już cieszę się na romansik XD
      A dedykacja będzie, czy tego chcesz czy nie *mina Belli rzucajacej Cruciatusa* !
      Całusy!

      Luna

      Usuń
  3. Wypełniłam u siebie :) dodałam też nowy rozdział.
    Ciocia Bella ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam i napisałam u siebie http://zdradzone-nadzieje.blogspot.com.
    A co do Twoich odpowiedzi. Rozbawiłaś mnie tą wanną. Moja koleżanka chowa się do szafy i siedzi tam, dopóki jej nie przejdzie. xD
    Wydajesz się naprawdę ciekawą i fajną osobą. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straaaaasznie mi miło, a wanna pomaga na wszystko ;)

      Luna

      Usuń