niedziela, 28 grudnia 2014

Liebster Blog Award!!!!!!!!!!!!

Najpierw tańczyłam z poduszką (obudziłam tatę c:).  Później skakałam po wszystkich łóżkach (mama wykorzystując moją euforię, kazała mi prać skarpetki >-<). Potem się poryczałam. A kiedy się już uspokoiłam, zobaczyłam, ża zostałam nominowana po raz drugi, więc znowu się poryczałam :')

Nominowały mnie dwie cudone dziewczyny, Chloe Ann Wolf (dla mnie Wilczek) i Assari Yuri Cleto (ja wolę Ri).  Kochane dziękuję! Dzięki, dzięki, dzięki! gdyby można było to bym was nominowała, ale nie można :c

Najpierw pytania od Wilczka:
Jak zaczęła się twoja historia z pisaniem?
Jakieś opowiadania pisałam już w trzeciej klasie, ale tak naprawdę to zaczęła w wakacje, kiedy miałam 10 lat.
Jaki jest twój ulubiony kisiel/budyń?
Budyń <3
Lubisz duplo?
Kocham =*
Byłaś za granicą gdzie ile razy?
Nie lubię sie chwalić. Zatem przyjmijmy, że parę razy w Europie i Azji, no i raz w Ameryce.
Jak ma na imę twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
Maja :)
W którym dniu i miesiącu się urodziłaś?
7 października.
Ile masz osób w klasie?
18
Czy jeśli wszystko jest możliwe, to możliwe jest, żeby coś było niemożliwe?
Skoro wszytsko jest możliwe...
Masz jakiegoś zwierzaka? Jakiego?
Pieska, kundelka, Lunkę =3 Wzieliśmy ją tego dnia, kiedy zaczęłam pisać bloga.
Lubisz Chloe Ann Wolf?GG
A kto nie lubi?

A teraz pytanka Ri:
Masz do wyboru słoik Nutelli albo nieśmiertelność, co wybierasz?
Nutelllllllllllllla <3
czy sądzisz, że ludzie - tacy jak ja - są zabawni, czy wręcz przeciwnie?
Czemu mam sądzić, że nie jestem zabawna?
Dlaczego prowadzisz bloga?
Mam mnóstwo pomysłów na historię, no i chcę pozostawić po sobie ślad w tym blogowym świecie ;)
Planujesz kiedykolwiek wydać jakąś książkę?
Nooo, tak :)
Dostajesz smoka. Jak wygląda? Jak sie nazywa? Jakie są jego szczególne zdolności?
Imię... Loony. Nie jestem zbyt kreatywna. Zdolność czytania w myśłach, kontrolowania umysłu, opowiadania snów i przepowiadanie przyszłości c:
Czytałaś kiedykolwiek ''Zwiadowców''?
Nie
Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
Mało jest blogów o Belli. Ja chcę opowiedzieć jej historię po swojemu.  Oglądasz anime? Jeśli tak  to jakie?
Nie :( Trybut, Heros, Potterhead czy coś innego?
Potterhead =3 Ktoś chce spalić twoje wszystkie książki, co robisz?
Palę tego ktosia :) Yuri to Yuri, a zasady są po to żeby je łamać. Zatem mamy więcej pytań =)
Okay?
  
Która z Insygni Śmierci?
Peleryna ;)
Najgrubsza książka, którą przeczytałaś?
Nie pamiętam :(Jakie masz przezwisko? Dlaczego? Jeśli nie posiadasz, to chciałabyś w ogóle mieć jakieś? 
Dla przyjaciół jestem Mary, ale w rodzince mówią do mnie Mania, albo Luna *-* Gollum jest najlepszy na świecie, nie? :D xD
Raczej XD
Co dostałaś na święta?
Bluzkę za godłem Hogwartu, szalik Ravu, torbę z patronusem,sukienkę, czekoladki i 5 książek :)
Idealne miejsce do czytania książki?
Wanna XD

Pytania ode mnie:
1. Gdybyś mogła zmienić imę to jak by brzmiało?
2. Czy jest jakaś postać (książka,film), z którą się utożsamiasz?
3. Twoje ulubione zagraniczne miasto?
4. Film vs książka?  
5. Lubisz Hunców? Jeśli tak, to którego najbardziej?
6. Gdybyś miała zostać Huncwotką to jak brzmiałby twój pseudonim?
7. Drugie imię?
8. Czym wg. ciebie jest lamorożec?
9. Gdybyś miała spędzić resztę życia w książkowym/filmowym miejscu (np: Narnia,Hogwart), które byś wybrała?
10. Wolisz Lunę czy Bellatrix?
11. Lubisz mnie, prawda? XD

Nominuję:
Ciocie Bellę
Cyzię
Lilkę
jealous girl
Pannę Zgredkową
Crux
Asię A&J
Angie 13
Tigrę
Klaudynę K.
jogi_hp

Te osoby w pełni na to zasłużyły :)

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

INFO: Rozdział pojawi się 31, dzięki za 3000 wyświetleń miśki =*

Luna












3 komentarze:

  1. No to Tigra będzie miała pisania trochę xD Wszyscy ją ponominowali xD
    Ja nie lepsza xD Zeżarłam całą tabliczkę czekolady, trzeciego lizaka i zaczęłam pić sok z granatu z gwinta xD Dopiero po tym rzuciłam się na pytania xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam jak można czytać w wannie. Ja jestem taką agentką że wszystko zatopię albo pobrudzę, więc z książkami raczej jestem ostrożna. Właściwie zawsze jestem ostrożna kiedy chodzi o wodę czy ogień. xD
    Fajne dostałaś prezenty. Widać, że fanka Harry'ego Pottera. ;)
    Nominacja z pewnością zasłużona. Gratulacje. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem uzależniona od wanny. Śmiało mogę stwierdzić, że spędzam tam 25% mojego życia. Nawet pierwowzory rozdziałów tam powstają XD
      Dzięki <3

      Luna

      Usuń