sobota, 13 grudnia 2014

Kolejne wymówki?...

"Uśmiechnij się!
To łatwiejsze niż tłumaczenie 
komuś dlaczego jesteś smutny."

Tak kolejne wymówki… Jak można się domyślić rozdział nie pojawi się w niedziele. Wiem, zawaliłam na całej linii. Po prostu nie dam rady. Wczoraj miałam gości, dziś byłam na jakimś rodzinnym obiedzie, a jutro jest premiera przedstawienia, mojego kółka teatralnego. Może jakoś jeszcze udałoby mi się coś sklecić na szybko po premierze, ale moja beta nie zdążyła by tego sprawdzić. W ogóle los się ostatnio do mnie nie uśmiecha. W czwartek wybiłam sobie palec i spadłam ze schodów, przez ten palec nie mogę pisać (ręcznie), więc nie mogłam napisać dwóch sprawdzianów, które były w piątek. Zatem na poprawach, w poniedziałek muszę napisać trzy sprawdziany, jeśli będę mogła pisać. No i jeszcze lektura. Ech… Nieciekawie. Za to od przerwy świątecznej do 10 stycznia powinny pojawić się ok.5 rozdziałów, bo po świętach urywam się ze szkoły ^^ 

Przepraszam, ze was zawiodłam.
Luna


5 komentarzy:

  1. No cóż, każdemu zdarzają się gorsze dni. Szkoda, że teraz nie ma rozdziału, ale jak widzę będę miała co czytać przed świętami i w nowym roku. ^^ Czekam na te (około) 5 rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Luna! Odpisz mi na komentarz pod twoim "O mnie" :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem dokładnie co czujesz. Wspolczuje z powodu wybitego palca... Nikogo nie zawiodłaś! Życie i zdrowie osobiste jest najwazniejsze, a pisac mozesz, gdy juz sie odrobisz ze wszystkim. :*
    Przepraszam , ze nie komentuje Twojego bloga, ale czytam go. Dzis postanowiłam zacząć czytać go od poczatku i najpóźniej do piątku go skomentować. :)
    Wracaj do Nas. Całuski, Cyzia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi, jupi!
      Cyzia tu była, Cyzia!
      Juhu! Jupi-ja-jej!
      Czuje się zaszczycona (naprawdę)! Jesteś jednym z moim wzorów. Kocham twojego bloga, to on przekonał mnie do Cyzi :) Ja też nie komentowałam twojego bloga, więc hmm... WYBACZAM :D!!! Nawet nie masz pojęcia jak się cieszę, że czytasz mojego bloga!

      CAAAŁUUUSY!!!
      Luna

      Usuń