sobota, 27 września 2014

Prolog „Ona”

Hej !!! Mój pseudonim artystyczny to Luna i może napisze wam kiedyś o sobie. Mam dla was was blog o Bellatrix i jej życiu, czemu jest jaka jest. Posty powinny się pojwaiać raz w tygodniu. 
Już nie nudzę, oto prolog:


Prolog „Ona”

To nie jest kolejna historia o księżniczce, historia z Happy End'em, to prawdziwa histori Bellatrix Lestrange. Ona nie była taka. Może była zła, ale gdybyście poznali 13-letnią Bellę Black… Czasami wszystko może zmienić jedna decyzja, chwila, osoba. Wtedy nikt by wam nie powiedział, że jest zła. Wy też byście nie uwierzyli, ale czy ona była zła ? Jej historia zaczęła się tam, i aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba spojrzeć  w przeszłość…



Luna

8 komentarzy:

  1. Fajny blog :D
    Poczytałabym więcej,ale lecę do szkoły ;-;
    Jeszcze dzisiaj tu wrócę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi, że nie odpowiedziałam. Głupi Blogger ukrył komentarz!
      Każde miłe słowo to dla mnie motywacja do nowego działania. Dzięki i buziaki!

      Luna

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Niestety, dzisiaj jestem już padnięta po treningu, a chciałam napisać jeszcze rozdział u siebie, ale nie martw się, zajrzę i poczytam jutro.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. nie martw się, że pierwsze rozdziały są krótkie. Czekam na ciebie.
      Całusy!

      Luna

      Usuń
  3. Nie za krótki ten prolog? Zobaczę co tam dalej napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona mi przypomina Cruellę Demon z Dalmatyńczyków. Taką nieco odmłodzoną wersję. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak ja kocham Blogi o Bellatrix. Lecę czytać dalej.
    Dora

    OdpowiedzUsuń