środa, 16 września 2015

Rok Bloga!!!

Otóż tak, kochani. Ten dzień nadszedł! Mój blog kończy dziś równo rok <3 Jestem dumna, że go nie porzuciłam i z tego, że pisze dziś tego posta. Chciałabym wam serdecznie podziękować za komentarze, wyświetlenia i za to, że jesteście ze mną. Dziękuję za każdy komentarz i każde wyświetlenie. Dziękuję moim czytelnikom: Yuri, Cyzi, Marion, Alicji Sims, Agacie, Dorze, Ann i wielu innym oraz mojej becie Cioci Belli. Dziękuję również każdemu anonimowi, tym którzy są na moim blogu nowi i tym, którzy znają go od dawna.
Do tej pory na blogu pojawiło się:


  • 19 rozdziałów
  • 8 notek organizacyjnych (łącznie z tą)
  • 3 LBA (dalej mam zaległości)
Mam również:
  • 17 obserwatorów
  • ponad 7 800 wyświetleń
Jestem niezwykle szczęśliwa! Niektórzy powiedzą, że to mało, ale dla mnie to bardzo dużo. Nie wiem co bym bez was zrobiła. Jutro pojawi się SPECJALNY rozdział, a to oznacza, że we wrzesniu będą dwa rozdziały ^^ 
Serdecznie was pozdrawiam, Kochani :*

Luna







4 komentarze:

  1. Gratulacje! :3
    Moja rocznica też się zbliża ^^
    Życzę ci jeszcze jednego roku bloga i coraz większej publiczności! :*
    No i źródełka weny ^^
    Ale teraz spadam, bo pierwsza pomoc w odmrożeniach sama się nie napisze, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, jak ja ci gratuluję :D
    Moja rocznica będzie w listopadzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy!
    A co do bycia Twoją betą, to chciałam napisać, że rezygnuję z tej funkcji z dwóch powodów:
    - jestem w klasie maturalnej i nie będę miała na to czasu;
    - większości rozdziałów, które sprawdziłam (przeważnie już po opublikowaniu), nawet nie wstawiłaś/aktualizowałaś, co wygląda mniej więcej tak, jakbym to ja nie zauważała tych wszystkich błędów, a za taką współpracę to ja dziękuję, szkoda mi na to czasu.
    Pozdrawiam,
    Ciocia Bella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko rozumiem i dzięluję za gratulację :*

      Usuń