niedziela, 16 sierpnia 2015

Decyzja podjęta!

Witajcie, moi drodzy!


Jak wiecie, jakiś czas temu, umieściłam tutaj posta. Komentarze pod nim były cudowne! Czytając je popłakałam się ze wzruszenia :') Wiecie co jest dzisiaj? Dziś mija 11 miesięcy od kąd założyłam bloga. Z powodów, wyżej wymienionych oraz wielu innych: 

Oficjalnie ogłaszam, że blog zostaje...
usunięty.














Ha, ha! Żart :D 


Blog zostaje odwieszony!!!

Rozdział pojawi się w następnym tygodniu.Reszta rozdziałów będzie pojawiać się ok. raz w miesiącu.

Całusy i do przeczytania <3

PS: Uwielbiam was :*


8 komentarzy:

  1. Chryste Panie! ZAWAŁU PRAWIE DOSTAŁAM!! Ale bardzo, bardzo, bardzo cieszę się że wracasz do pisania❤❤❤ Czekam, czekam i mam nadzieję, że się doczekam ;*
    Pozdrawiam, Dziewczyna z Hogwartu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwól mi na mały krzyk radości.
    *JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!! NARESZCZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    Poczekaj jeszcze chwila.
    *Taniec szczęścia*

    Ok. Jeśli nie zauważyłaś to ogromnie się cieszę z twojego powrotu. Czekałam na rozdział i zastanawiałam się co będzie dalej w tej historii. No i się doczekałam! A teraz przesyłam wenę *WENA* *WENA* *WENA*

    Pozdrawiam - A

    OdpowiedzUsuń
  3. ZABIJĘ CIĘ TY MAŁA WREDNA MAŁPO! JAK MOGŁAŚ MNIE TAK NASTRASZYĆ?! CZY TY CHCESZ ŻEBYM PADŁA NA ZAWAŁ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś :*
    Czekam na rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń